داستان حول محور ادیت فینچ، یک دختر 17 ساله، میچرخد که پس از سالها دوری به خانه خانوادگی متروکه در واشنگتن بازمیگردد تا راز مرگهای عجیب و غریب اعضای خانوادهاش را کشف کند. روایت از طریق دفترچه خاطرات و اتاقهای اختصاصی هر فرد پیش میرود و هر داستان کوتاه، مرگ یک عضو را با سبکهای متنوع (کمیک، بازی ویدیویی، یا اولشخص) روایت میکند، از غرق شدن Gregory در وان تا حمله خرس به مولتی. این روایت، تمهایی مثل مرگ، میراث، و چرخه زندگی را کاوش میکند و بازیکن را به تأمل در مورد زندگی و از دست دادن دعوت میکند.
گیمپلی بر اکتشاف و تعامل با محیط متمرکز است و بازیکن بهعنوان ادیت در خانه Finch حرکت میکند، درها را باز میکند، و با اشیاء تعامل دارد تا داستانها را باز کند. برای پیشبرد، بازیکن باید هر اتاق را کاوش کند، یادداشتها یا اشیاء کلیدی (مثل کتابهای نقاشیشده یا اسباببازیها) را پیدا کند و در مینیگیمهای کوتاه (مثل پرواز با کایت در داستان Calvin) شرکت کند. این مراحل، از 13 داستان اصلی تشکیل شده که هر کدام مکانیک متفاوتی دارند، مثل داستان Barbara با سبک کمیک ترسناک یا Lewis با دید کارگری. پیشرفت، به کشف پایان باز ادیت منجر میشود که حامل بار معنایی مرگ و تولد است. کار اصلی بازیکن، روایتگویی از طریق کاوش و تجربه احساسی است، که با طراحی هنری و موسیقی، سفری تأملبرانگیز را رقم میزند.
گیمپلی بر اکتشاف و تعامل با محیط متمرکز است و بازیکن بهعنوان ادیت در خانه Finch حرکت میکند، درها را باز میکند، و با اشیاء تعامل دارد تا داستانها را باز کند. برای پیشبرد، بازیکن باید هر اتاق را کاوش کند، یادداشتها یا اشیاء کلیدی (مثل کتابهای نقاشیشده یا اسباببازیها) را پیدا کند و در مینیگیمهای کوتاه (مثل پرواز با کایت در داستان Calvin) شرکت کند. این مراحل، از 13 داستان اصلی تشکیل شده که هر کدام مکانیک متفاوتی دارند، مثل داستان Barbara با سبک کمیک ترسناک یا Lewis با دید کارگری. پیشرفت، به کشف پایان باز ادیت منجر میشود که حامل بار معنایی مرگ و تولد است. کار اصلی بازیکن، روایتگویی از طریق کاوش و تجربه احساسی است، که با طراحی هنری و موسیقی، سفری تأملبرانگیز را رقم میزند.
نظرات کاربران
هیچ نظری وجود ندارد
هیچ نظری وجود ندارد
افزودن دیدگاه در مورد what remains of edith finch